نمونه موردی فرودگاه خارجینمونه موردی فرودگاهنمونه موردی و تحلیل پلان فرودگاه ،ترمینال،ایستگاه ها

پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر

کد:F 5

فرودگاه زاگرب از نظر استراتژیک یک مرکز مهم اروپایی است که پایتخت های کلیدی را به هم متصل می کند و مسئول جریان مسافر در سراسر قاره است.در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

توسعه جدید پیشنهاد شده توسط معماران زاها حدید شامل یک ساختمان فرودگاه زاگرب جدید به مساحت 75000 متر مربع است که پیش‌بینی می‌شود دوبرابر میزان مسافران سالانه از طریق فرودگاه از 5 میلیون به 10 میلیون مسافر می‌شود. خود طرح جامع شامل 500000 متر مربع توسعه با کاربری مختلط است.

پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر

 

 

 

چشم انداز معماران زاها حدید برای ترمینال جدید یک ساختمان متمایز و پیشرفته از نظر محیطی است که از طریق یک سری خطوط جریان سازماندهی شده است و در پیکربندی ملیله مانندی قرار دارد که در آن فضاهای منظر و استراتژی‌هایی برای توسعه آینده در یک حرکت طراحی می‌شوند.

با طراحی جدید، امکانات موجود فرودگاه صرفاً گسترش می‌یابد تا مسافران بیشتری را در اختیار داشته باشند و در عین حال فناوری‌های پیشرفته جدیدی را برای ایجاد تجربه دلپذیرتر معرفی می‌کنند.

مجموعه ای از خطوط جریانی که در سایت سازماندهی شده اند بر تقسیمات فرعی طولی تاکید دارند. علاوه بر این، اصل شبکه سیال یک طراحی کلی سایت ایجاد کرد که تمایز بین ساختمان و منظر را محو می‌کند و رابطه بین داخل و خارج را تشدید می‌کند.

فضای داخلی ترمینال از زبانی مشابه با پوشش بیرونی پیروی می کند و هیچ تمایز واضحی بین کف، دیوارها و سقف ها ایجاد نمی کند، در عوض به عنوان یک ساختار پیوسته حاوی عناصر برنامه در سطوح مختلف طراحی شده است. کل ساختار به طور یکپارچه نور طبیعی، تهویه، دسترسی، علائم و مناطق دید را ادغام می کند تا یک تجربه ترمینال را ایجاد کند که برای مسافران، بازدیدکنندگان و کسانی که در آنجا کار می کنند منطقی و لذت بخش است.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:60
  • حجم فایل:7 مگابایت  
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل بین المللی زاگرب اثر زاها حدید به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا