نمونه موردی و تحلیل پلان فرودگاه ،ترمینال،ایستگاه هانمونه موردی فرودگاهنمونه موردی فرودگاه خارجی

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی اسلو نروژ به همراه پلان ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی اسلو نروژ به همراه پلان ها و تصاویر

کد:F 4

این فرودگاه توسط تیم طراحی شرکت نوردیک طراحی شده است،و در مسابقات معماری برنده جایزه فرودگاه با رویکرد پایدار شده است.در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی اسلو نروژ تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

طراحی نوردیک ظرفیت فرودگاه را از 19 میلیون به ظرفیت پیش بینی شده آینده 30 میلیون افزایش می دهد، در حالی که جریان مسافر با حداکثر مسافت پیاده روی تنها 450 متر، بسیار کوتاه تر از اکثر فرودگاه ها، بهبود یافته است.تیم طراحی چند رشته‌ای یک رویکرد جامع را برای پایداری اعمال کرد ، از جمله برداشت تا حد ممکن انرژی در محل. برف از باندها در طول زمستان در یک انبار در محل جمع آوری و ذخیره می شود تا در تابستان به عنوان خنک کننده استفاده شود.

 

 

 

 

 

در سرتاسر ساختمان از مواد طبیعی استفاده شده است: اسکله جدید به طور کامل با الواری که از جنگل های اسکاندیناوی تهیه شده است پوشیده شده است. فولاد بازیافتی و بتن ویژه، سازگار با محیط زیست، مخلوط با خاکستر آتشفشانی در سراسر آن استفاده شده است. با انتخاب مصالح سازگار با محیط زیست، انتشار CO2 ساختمان تا 35 درصد کاهش یافت.سطوح افزایش یافته عایق به این معنی است که این پروژه به استانداردهای عملکردی در سطح خانه منفعل دست یافته است. مصرف انرژی در توسعه جدید در مقایسه با ترمینال موجود بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

آسایش و رفاه مسافران از عوامل کلیدی طراحی در سراسر آن بوده است. نور مصنوعی تنها به عنوان یک مکمل حداقلی برای سطوح بالای نور طبیعی روز طراحی شده است و می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که با توجه به آب و هوا، فصل و زمان روز، حالات مختلف را منعکس کند.

چیدمان جمع و جور فرودگاه اسلو نروژ، شفافیت و فضاهای باز، خوانایی بصری و مسیریابی را افزایش می دهد و باعث اطمینان خاطر و آرامش خاطر مسافران می شود. یک پنجره پانوراما در انتهای شمالی اسکله، یک نورگیر به طول 300 متر و پنجره های منحنی لعاب در دو طرف، چشم انداز را به مناظر اطراف و فراتر از آن باز می کند.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی اسلو نروژ به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:81
  • حجم فایل:7 مگابایت  
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی اسلو نروژ به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی اسلو نروژ به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی اسلو نروژ به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی اسلو نروژ به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا