نمونه موردی فرودگاه ایرانینمونه موردی و تحلیل پلان فرودگاه ،ترمینال،ایستگاه ها

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه در ایران

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه در ایران

کد:M 6

در این پروژه به نقد و بررسی دو نمونه از فرودگاه های بین المللی ایران میپردازیم،در نمونه اول به تحلیل فرودگاه مهرآباد می پردازیم و در نمونه دوم به تحلیل فرودگاه امام خمینی می پردازیم.

در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه در ایران تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

فرودگاه مهرآباد با توجه به رشد ترافیک هوایی و افزوده شده شرکتهای هواپیمائی و خطوط هوایی درهر برهه زمانی با نیازهای جدید مسافرین و مراجعین و شرکتهای هواپیمائی و جانبی مواجه می شود که درصدد رفع نیازها و در جهت کسب درآمد فعالیت های تجاری قابل ملاحظه ای را در برنامه کاری خود دارد .همچنین این فرودگاه به لحاظ تعداد پروازهای داخلی ( تا قبل از انتقال پروازهای خارجی به فرودگاه امام خمینی (ره)) در جایگاه اول کشور قرار گرفته است و بررسی ها نشان دهندۀ روند فزاینده ترافیک هوایی در فرودگاه مهرآباد می باشد .

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه در ایران

پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه در ایران

فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در ۳۰ کیلومتری جنوب تهران میان بزرگراه تهران-قم و بزرگراه تهران-ساوه و در یک سایت ۱۴ هزار هکتاری قرار گرفته‌است. این فرودگاه بعنوان جایگزین فرودگاه بین‌المللی مهر آباد طراحی گردید که اکنون در داخل بافت شهر تهران قرار گرفته است. فرودگاه امام توسط شرکت فرودگاه‌های کشور اداره می‌شود و مرکز فعالیت شرکتهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ماهان، آسمان، قشم، کاسپین، تابان و زاگرس می‌باشد.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه در ایران

تا اوت ۲۰۱۴ فرودگاه امام خمینی میزبان بیش از ۴۰ ایرلاین بوده که با بیش از ۷۰۰ پرواز هفتگی تهران را به شهرهائی در بیش از ۳۰ کشور جهان متصل می‌کنند.فاز یک فرودگاه امام خمینی دارای یک ترمینال مسافر بری فعال با ظرفیت جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر و ۱۲۰ هزار تن بار در سال بوده و فاز ۲ فردگاه نیز در حال ساخت می‌باشد. در شهریور ۹۳ پل ارتباطی فاز ۱ و ۲ با تغییر کاربری به عنوان ترمینال موقت حجاج مورد بهره‌برداری قرار گرفت. فرودگاه امام با جابجایی نزدیک به ۵ میلیون مسافر در سال ۱۳۹۲ یازدهمین فرودگاه خاور میانه از نظر جابجایی مسافر است این آمار در ۱۱ ماهه سال ۹۳ به ۵٬۸۴۴٬۰۹۰ مسافر رسید. فرودگاه امام همچنین با جابجایی نزدیک به ۹۹ هزار تن بار در سال یکی از فرودگاه‌های مهم منطقه در زمینه حمل بار نیز می‌باشد.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه در ایران

 


 

 

 

 

 

 

 


مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه در ایران،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:86
  • حجم فایل:7 مگابایت  
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه در ایران،پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه در ایران،پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه در ایران،پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا