نمونه موردی فرودگاه خارجینمونه موردی فرودگاهنمونه موردی و تحلیل پلان فرودگاه ،ترمینال،ایستگاه ها

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید به همراه پلان ها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید به همراه پلان ها و تصاویر

کد:F 3

برنده 6 جایزه بزرگ معماری، از جمله جایزه اروپایی RIBA در سال 2008 و جایزه فرودگاهی در سال 2005، فرودگاه باراخاس مادرید توسط تیم طراحیRSHPیک شاهکار حمل و نقل تاریخی است: ساختاری از عناصر طبیعی صنعتی، پست مدرن و خیره کننده.در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید به همراه پلان ها و تصاویر

این فرودگاه اولین فرودگاه اسپانیا در زمینه تردد مسافر، حمل و نقل کالا و عملیات و همچنین چهارمین فرودگاه در اروپا و شماره دوازده در سراسر جهان از نظر تعداد مسافران است. این امر آن را به یک چالش واقعی برای RSHP تبدیل کرد، شرکتی که به دلیل پایبندی به اصول خود شناخته شده است، از جمله انعطاف‌پذیری که در فلسفه این شرکت توضیح داده شده است:  «ساختمان‌های امروزی بیشتر شبیه مناظر در حال تکامل هستند تا معابد کلاسیک که در آن‌ها چیزی نمی‌توان اضافه کرد و هیچ چیز نمی‌توان به آن اضافه کرد.

طراحی پیچیده توسط یک ساختمان اصلی تشکیل شده است که شامل دنباله ای از فضاهای موازی است که توسط یک بلوک خطی از هم جدا شده اند و به نور روز اجازه می دهند تا به اعماق فضای داخلی نفوذ کند. ماهواره همراه بر اساس دو بلوک خطی ساخته شده است، یکی برای کنترل گذرنامه و دیگری حاوی دروازه‌ها.

طراحی فرودگاه مادرید به روشی شبیه به طبیعت و با استفاده از مواد و رویکردهای با تکنولوژی بالا مدولار است. سقف بالدار شبیه امواج، درخت مانند ستون ها، و “دره های” نور نمونه های خوبی از این تقلید هستند. از نظر فضایی، طرح پروژه شعر خاصی را منتقل می کند، همانطور که معمار توضیح می دهد: ” دره ها فضاهای تمام قد دیدنی هستند که توسط پل هایی پوشانده شده اند که مسافران ورودی و خروجی از آنها، اگرچه جدا شده اند، اما می توانند درام فضای چشمگیر را به اشتراک بگذارند.”

معمار توضیح می‌دهد که در هنگام طراحی ساختمان به محیط توجه ویژه‌ای شده است:  «اقدامات زیست‌محیطی با هدف کاهش چشمگیر مصرف انرژی، شامل سیستم خنک‌کننده طبقه‌بندی شده، منبع تهویه جابه‌جایی به اسکله‌ها، تامین هوای سطح پایین برای سایر مناطق مسافربری است. سایه اندازی گسترده به نماها و چراغ های پشت بام، نورپردازی منطقه ای و جمع آوری آب باران برای آبیاری منظره.

شایان ذکر است که این شرکت مشارکتی بین برخی از ذهن های بزرگ معماری مدرن از جمله گراهام استیرک، ایوان هاربر و برنده جایزه پریتزکر ریچارد راجرز است. این شرکت بر روی پایداری تمرکز می‌کند و تلاش می‌کند تا معماری تولید کند که به طور مساوی معرف شرکا، کارمندان و دیدگاه‌های معماری مشترک آنها باشد.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:36
  • حجم فایل:7 مگابایت  
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید به همراه پلان ها و تصاویر،پاورپوینت تحلیل فرودگاه بین المللی باراخاس مادرید به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا