نمونه موردی فرودگاه خارجینمونه موردی و تحلیل پلان فرودگاه ،ترمینال،ایستگاه ها

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه خارجی

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه خارجی

کد:M 5

در این پروژه به نقد و بررسی دو نمونه از فرودگاه های بین المللی خارجی می پردازیم،در نمونه اول به تحلیل فرودگاه دالاس  در آمریکا می پردازیم و در نمونه دوم به تحلیل فرودگاه پکن در چین می پردازیم.

در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه خارجی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه خارجی

فرودگاه بین المللی واشنگتن دالس  در 12000 هکتار از زمین های 26 مایلی مرکز شهر واشنگتن دی سی واقع شده است. ترمینال اصلی در سال 1962 افتتاح شد و توسط معمار ارو سارینن طراحی شده است. دالس مرکز عمده ایست برای سفرهای هوایی داخلی و بین المللی با مخلوطی از سرویس حمل و نقل کم خرج که ارائه دهنده خدمات هوایی به سراسر جهان می باشند. این فرودگاه سومین فرودگاه پررفت‌وآمد جهان بر پایهٔ تعداد پرواز و نهمین فرودگاه پررفت‌وآمد جهان بر پایه شمار مسافر است و از نظر مسافر و جابه‌جایی هواپیما، پررفت‌وآمدترین فرودگاه ایالت تگزاس است. از نظر پروازهای بین‌المللی نیز دهمین فرودگاه بزرگ ایالات متحدهٔ آمریکا و دومین فرودگاه بزرگ ایالت تگزاس (پس از فرودگاه بین‌المللی جرج بوش) محسوب می‌شود.برج مراقبت فرودگاه نیز به تعریفِ منحصربه‌فردِ افقِ فرودگاه یاری رسانده است. این ریختارِ عمودی مثل برج منبع آب در مرکز فنّی جنرال موتورز، قبل از رسیدن به صورت نهایی دستخوش تغییرات عدیده‌ای شد.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه خارجی

پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه خارجی

فرودگاه بین المللی پکن در ۲۰ کیلومتری شمال شرق پایتخت چین قرار دارد.فرودگاه بین المللی پکن به طور رسمی در دوم مارس سال ۱۹۵۸ افتتاح شد که اولین فرودگاه در چین به شمار م رفت.در اول ژانویه ۱۹۸۰ یک ساختمان جدید و بزرگتر در این فرودگاه افتتاح شد ومورد بهره برداری قرارگرفت که ۱۰ تا ۱۲ هواپیما می توانستند در کنار آن پهلو بگیرند. اگر چه این ترمینال بزرگ تر از ترمینال اول بود ، اما رشد سفرهای هوایی باعث شد در اواسط دهه ۱۹۹۰ و به طور دقیق تر در سال ۱۹۹۵ ، عملا فضای کافی برای مسافران وجود داشته باشد . با افتتاح ترمینال شماره ۲ ، این ترمینال برای انجام باز سازی های لازم و توسعه فضا ، به طور موقت تعطیل شد.

پاورپوینت تحلیل نمونه موردی 2 فرودگاه خارجی

 

 

 


 

 

 

 

 


مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه خارجی،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:86
  • حجم فایل:7 مگابایت  
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه خارجی،پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه خارجی،پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه خارجی،پاورپوینت تحلیل 2 نمونه فرودگاه خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا