رساله کارشناسی معماری

رساله خانه معرق ایران

رساله خانه معرق ایران+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :F14

چکیده:

معرق سازی در ایران از سده ۶ هجری و دوره سلجوقیان با ساخت کاشی معرق پیشرفت کرد و در سده هشتم کامل‌تر و ظریف‌تر شد. در سده نهم و دهم هجری نیز رشد بسیار زیادی کرد. شهرهای اصلی معرق سازی در این دوره اصفهان ، یزد ، کاشان ، هرات ، سمرقند و آران و بیدگل بودند. مهمترین و با ارزش ترین میراث گذشتگان و نیاکان ما برایمان تاریخی غنی و پر بار است که ردپای آن را در جای جای سرزمین خود شاهد هستیم میراث های طبیعی و تاریخی عناصری نیستند که یک شبه به وجود آمده باشند و همین امر دلیل ارزشمندی آنهاست و لذا اهمیت حفظ و نگهداری آنها بر هیچ کس پوشیده نیست.
طراحی مکانی به عنوان مرکز و خانه معرق با نیازهای روز جامعه ایرانی و تلاش بر بازگشت دوباره فرهنگ غنی تزیینات  در ایران می تواند در ایجاد بستری جهت تغییر وضعیت کنونی و ارتقاء آن تلاش کند. مکان این مرکز، با توجه به این که هدف این مجموعه حفظ ارزش‌های پیشین فرهنگی و تطابق آن با نیازهای روز است.رساله حاضر به خاطر ماهیت طراحی گونه آن، به عنوان مطالعه‌ای برای طراحی خانه معرق ایران در شهر تهران بر اساس رویکرد معماری ایرانی و با هدف پاسخگویی به مراکز فرهنگی و معماری ، در دو بخش مطالعات نظری و طراحی مهیا شده است. برای نیل به این مقصود، در بخش مطالعات نظری به بررسی معرق کاری، خانه‌های فرهنگی ، نیازها و راهکارهای پاسخگویی به خواسته‌های قشر هنرمند پرداخته شده است تا بستری برای طراحی مناسب ایجاد گردد.

در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا رساله معماری رساله خانه معرق ایران به همراه تمامی مدارک پایان نامه معماری تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

رساله خانه معرق ایران+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

download-icon

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات خانه معرق ایران+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:word+اتوکد+تصاویر،سه بعدی
  • تعداد صفحات:172
  • حجم فایل:15 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

voip


رساله معماری خانه معرق ایران ,مطالعات خانه معرق ایران,پایان نامه خانه معرق ایران,پروپوزال خانه معرق ایران,رساله خانه معرق ایران,مطالعات خانه معرق ایران,برنامه فیزیکی خانه معرق ایران,ریزفضاهای خانه معرق ایران,دانلود رساله خانه معرق ایران,دانلود مطالعات خانه معرق ایران,رساله کامل خانه معرق ایران,رساله آماده خانه معرق ایران,دانلود پروپوزال خانه معرق ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا