پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی چهار بیمارستان داخلی و خارجی همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی چهار بیمارستان داخلی و خارجی

کد محصول:P43

کلینیک درمانی آماج تهران

کلینیک آماج درمان پروژه یک اتاق جراحی کالیبراسیون با مساحت ۴۵۰ مترمربع در زمینی ۵۰۰ مترمربعی است که در پارک فناوری پردیس – ۲۰ کیلومتری شمال شرق تهران – واقع شده است. در این پروژه به عواملی مانند ماهیت، عملکرد و مکان توجه ویژه ای شده و کوروش رفیعی در طراحی این ساختمان از طبیعت الگوبرداری کرده است، به اعتقاد وی، هر ساختمان یک شی طبیعی است.

کلینیک درمانی آماج تهران

او در طراحی این ساختمان از مصالح طبیعی مانند سنگ و درخت الهام گرفته است، تفکری که امروزه گروهی از معماران اعتقاد زیادی به آن ندارند. به گفته رفیعی در حال حاضر بسیاری از ساختمان های رایج و عادی در شهرهای ایران، هیچ رابطه ای با طبیعت ندارند و این مشکل بسیار بزرگی است. زمین پروژه در مرکز بخش پزشکی شهر (پارک فناوری پردیس) واقع شده است. دسترسی به طبقه اول و طبقه همکف توسط یک سطح شیب دار طولانی صورت می گیرد. در این ساختمان، آزمایشگاه در مکانی اختصاصی و امن و با قابلیت نورگیری بالا طراحی شده است.

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

اين بيمارستان در شهر تهران واقع شده و بيمارستاني بنیاد – درمانی است كه در سال 1367با ظرفيت 400 تخت ثابت, تأسيس, و در حال حاضر 300 تخت داير دارد.تخصصهاي موجود در اين بيمارستان عبارتند از : داخلی ٬ جراحی ٬ کودکان ٬ زنان وزایمان ٬ جراحی قلب ٬ قلب ٬ ارتوپدی ٬ جراحی عروق ٬ CCU ٬ Post ICU ٬ ICU.

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

بیمارستان بروسه پاریس

طراحی بیمارستان با توجه به اوضاع اقلیمی و نیاز های بهداشتی و منطقه ای تا حدودی متفاوت است ولی استاندارد های ثابتی وجود دارد که منشاء اقتصادی و عملکردی دارند و روابط فضاها تحت یک نظام کلی در بیمارستان قرارمیگیرند. یک طرح خوب باید بهترین شکل تقسیم بندی و سازماندهی را داشته باشد.

قبل از شروع طراحی باید یک برنامه معماری وعملکردی داشت که در آن فضاها و مساحت های آنها مشخص شده است.در برنامه های کاملتر مشخصات تجهیزات داخل و میزان دما و فشار هوا و روشنایی وجنس مصالح وغیره نیز ذکر شده است.

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

معمار داخل میتواند ثحقیقات لازم را انجام دهد و در این مرحله در شرح معیارهای خاص هر فضا وتهیه چیدمان داخل آنها با ابعاد واندازه های دقیق همکاری کند.

بیمارستان تخصصی قلب در کویت 

این مرکز درمانی تخصصی در منطقه پزشکی صباح در کویت واقع شده است و توسط تیم طراحی معماری AGi Architects ، در سال 2015 با زیربنایی حدود 15000 مترمربع طراحی و اجرا شده است . به گفته طراح،تیم معماری AGI ، برای پیشبرد اهداف مطابق با مبانی نظری در نظر گرفته شده، به طراحی حجم کلی با رویکرد  احساس تفاوت در نگاه اولیه مخاطب به  مرکز درمانی،اقدام نمودند.پیشنهاد مبنی بر دستیابی به حجمی به مشابه یک ساختار اجتماعی و فرهنگی بود.

بیمارستان خاتم الانبیاء تهران

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  تحلیل و بررسی چهار بیمارستان داخلی و خارجی همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:POWERPOINT
  • تعداد صفحات:  153
  • حجم فایل: 12 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شماvoip


تحلیل و بررسی چهار بیمارستان داخلی و خارجی، پلان بیمارستان خارجی، نمونه موردی بیمارستان خارجی، نمونه موردی بیمارستان داخلی، برنامه فیزیکی بیمارستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا