پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا

کد محصول:P44 

بیمارستان‌های اخیراً ساخته‌شده ما به‌عنوان سیستم‌های بهداشتی (به طور مؤثر به نیازهای شهروندان رسیدگی می‌کنند، اما این کار را در یک فضای معماری غیرضروری دراماتیک و گاه افسرده انجام می‌دهند. اثربخشی اثبات‌شده آن‌ها دلیل تکراری بودن آن‌ها به‌گونه‌ای است که برای بیش از پیش ربع قرن است که همه آنها شبیه به هم بوده اند یا چنین تصور می شود .، که در آن با اثربخشی اثبات شده سیستم مراقبت های بهداشتی ما مراقبت می شود و می توانند هر لحظه مرکز همه مراقبت ها و توجهات را احساس کنند. این مدل جدید بیمارستان که ما پیشنهاد می کنیم از سه عنصر اساسی برای دستیابی به این هدف بهره می برد، نور و سکوت. بهترین معماری بیمارستان همراه با بهترین معماری مسکونی.

تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا

از نظر مفهومی، این بیمارستان جدید بر پایه ای تنظیم شده است که واحدهای مراقبت بهداشتی، بیماران سرپایی، تشخیص و درمان را در خود جای داده است. بیمارستان در سه ماژول یا ساختمان موازی ساخته شده است که نشان دهنده بهترین ساختارهای ماتریس بیمارستان است. انعطاف پذیری، انبساط، وضوح عملکردی و گردش افقی. روی این سازه دو واحد بستری، دو تاج بیضی شکل کشیده شده با انحناهای دلپذیر که از نظر حسی از اشکال مسکونی افسرده‌کننده «بلوک قرص» متمایز است و از بهترین معماری مسکونی اخیر الهام گرفته شده است: حذف راهروها، در نتیجه سر و صدا. ، گردش متحدالمرکز، نور و سکوت در اطراف یک دهلیز مشترک.

تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا

این مدل جدید بیمارستان در سه عنصر اساسی پیکربندی شده است: کارایی، نور و سکوت. بهترین ها در مورد معماری بیمارستان و بهترین ها در معماری مسکونی. از نظر مفهومی، بیمارستان جدید بر اساس ساختاری به واحدهای مراقبت بهداشتی، تشخیص و درمان سرپایی تنظیم شده است. ساختار در سه ماژول یا ساختمان موازی که منعکس کننده بهترین ساختارهای اصلی بیمارستان هستند: انعطاف پذیری، گسترش، وضوح عملکرد و گردش افقی.

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:POWERPOINT
  • تعداد صفحات:  56
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شماvoip


تحلیل و بررسی بیمارستان کارلوس اسپانیا، پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا، دیاگرام بیمارستان کارلوس اسپانیا، برنامه فیزیکی بیمارستان کارلوس، نمونه موردی بیمارستان اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا