اخبار و مطالب معماری

تحلیل مرکز فرهنگی و رفاهی در کره جنوبی به همراه تصاویر و پلان ها

تحلیل مرکز فرهنگی و رفاهی در کره جنوبی به همراه تصاویر و پلان ها

دانلود تحلیل نمونه موردی مرکز فرهنگی و رفاهی

طراحی شده توسط گرو معماران سان دانگ ، این شهرستان مورد نیاز است مفهوم از شهری بازسازی که محیط زیست رها شده و آلوده را تجدید می کند. مفهوم فعلی بازسازی شهری به عنوان استراتژی توسعه شهر جدید به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد. این به معنای ایجاد توانبخشی و احیای یک محیط شهری، صنعت، اقتصاد و فرهنگ با ارائه برنامه های جدید و محیط های فیزیکی معماری به شهرهای موجود در حال فروپاشی است. در مقایسه با کنترلهای زیبایی معماری ساده، ترکیب جدید سیستم گردش خون، که موجب تحول جدید محیط می شود، مورد نیاز است. این در جهت دستگاه فرهنگی و جامعه مفهوم حکمرانی برای بهبود کیفیت زندگی شهروندان توسعه یافته است.

رکز فرهنگی و رفاهی سان دونگ  یک مسئله حیاتی است، زیرا این یک مفهوم ساده ایجاد اداره دولتی نیست. این مفهوم حاکمیت مرکز فرهنگی و رفاهی را فراهم می کند. مرکز رفاه در مرکز فقیرترین ناحیه کارخانه در سان دونگ  تهیه می شود و این مرکز فرهنگی و رفاهی به عنوان ستادی است که شهر را تغییر می دهد. اگر عملکرد اداره دولتی عمدتا اداری باشد، معماری مفهوم حکمرانی مانند بذر نقش است که شهر و جامعه را تغییر می دهد.

 

مرکز فرهنگی و رفاهی سان دونگ   نیز نقش بازسازی را بازی می کند و به زندگی ساکنین در منطقه کارخانه کمک می کند. این فرض جالب بود که شهر و جامعه را می توان از طریق معماری تغییر داد. موزه گوگنهایم بیلبائو، تیت مدرن در لندن، مرکز Laban و کتابخانه Peckham Will Alsop هستند. این مانند دانه ها در منطقه زاغه پر شده است و به عنوان یک دستگاه معماری موفق که جامعه همسایه را تغییر می دهد.

معماری که از مفهوم اداره دولتی منحصر به فرد و فواصل ایجاد شده است، پیشنهاد می شود. یک مرکز فرهنگی و رفاهی به عنوان پل سه بعدی باز، با برنامه ریزی عناصر، منافع و برنامه های چشمگیر که شامل فرهنگ هستند پیشنهاد می شود. این یک مکان معماری باز است که همزمان در حال تغییر فرهنگ و رفاه است. این مکان مورد علاقه شهروندان تبدیل شده است، و همچنین محل اصلی برای رفاه و منافع آن است. و این معماری عمومی باز است. یک گام از فعالیت های مدنی، رویدادهای فرهنگی و اطلاع رسانی است.

ساختار شهری، ساختمان های افقی، عمودی و سه بعدی را در ساختمان ایجاد می کند و به طور فعال در کنار خیابان های افقی و پلازا قرار می دهد. معماری، که ساختار شهری را ادغام می کند، پیشنهاد شده است. مرکز رفاه و فرهنگ زندگی با اضافه کردن عناصر متنوع، منافع و برنامه های چشمگیر پیشنهاد شده است. همچنین دستگاههای انتقال گردش خون، محتوای حرکتی و محتویات فرهنگی به طور فعالانه حسهای جدید شهروندان را در بر می گیرند. و تغییرات آینده و تجربی پیشنهاد شده است. نه تنها سازه های ساخته شده توسط ساختمان ها بلکه عناصر سبز که برای شهر ضروری است، در ساختار شهری گنجانده شده است. و آن را به عنوان یک دستگاه برای نزدیک شدن به ثروت و ثبات عاطفی عمل می کند.

دانلود تحلیل نمونه موردی مرکز فرهنگی و رفاهی

منبع:تحریریه معماری فریکاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا