رساله کارشناسی معماری

رساله خانه آداب و فرهنگ ایرانیان

رساله خانه آداب و فرهنگ ایرانیان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی کامل

کد محصول :F11

چکیده:

با توجه به اینکه فرهنگ جامعه مدرن و پویای امروزی در حال تغییر و تحول است. همچنین یکی از اهداف و امکانات تکنولوژی حاضر، بهره‌جویی از این تکنولوژی‌ها باتوجه به ماهیت کالبدی وفرهنگی بناها وانسانهای هرمنطقه است تا بتوانیم در هر فرهنگ وتمدن متناسب با پیشینه فرهنگی واقلیمی از تکنولوژی‌های نوین در آن استفاده نماییم.

 خانه آداب و فرهنگ ایرانیان با هدف جبران کمبودها در زمینه فرهنگ و هنر و بالا بردن سطح معلومات علاقه مندان به این مقوله برپا خواهد شد. این پروژه با معرفی برنامه در دو قالب برنامه ی محتوایی و برنامه کالبدی به شرح فعالیت ها ، عرصه ها و فضاهای مجموعه خواهد پرداخت. برای رسیدن به برنامه ی محتوایی و شناختن اهداف و فعالیت ها به بازدید از مجموعه ها مطالعه کتب پرداخته شد و برنامه محتوایی مجموعه بدست آمد. با جستجو در مصادیق مجموعه ها برنامه کالبدی خانهآداب و فرهنگ ایرانیان را در قالب چهار عرصه با زیر بنایی در حدود 11200 متر مربع تعیین می کند. این عرصه ها عبارتند از عرصه آموزشی، عرصه فرهنگی و هنری ، عرصه اداری و عرصه خدماتی.پس از دستیابی به برنامه محتوایی و برنامه کالبدی مکان استقرار مجموعه مشخص شد در این راستا با توجه به طرح جامع وکاربری تعیین شده با در نظر گرفتن امکانات و پتانسیل های موجود سایت مورد  به عنوان بستر خانه آداب و فرهنگ ایرانیان انتخاب شد. طرح معماری ارائه شده، که در قالب یک مجموعه می باشد با سطح اشغال 6520 متر مربع معرفی شد.رساله خانه آداب و فرهنگ ایرانیان

در نهایت پس از حصول چارچوب اهداف اصول، ضوابط ومعیارهای برنامه ریزی وطراحی در مقیاس کلان فضا، برمبنای ابعاد نظری تدوین شده ومبنایی برای نظام بخشی به فضا، از تطبیق آنها با واقعیت‌ها شده وراه حل‌های حاصله مورد ارزیابی قرارگرفته، گزینه بهینه انتخاب شده که با اتکا بر اینها طراحی مجموعه محقق میگردد.

در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا رساله معماری خانه آداب و فرهنگ ایرانیان به همراه تمامی مدارک پایان نامه معماری تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

download-icon

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله خانه آداب و فرهنگ ایرانیان+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی کامل
  • فرمت فایل:word+اتوکد+تصاویر،سه بعدی
  • تعداد صفحات:190
  • حجم فایل:10 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

voip


رساله خانه آداب و فرهنگ ایرانیان،دانلود رایگان رساله خانه فرهنگ و اداب ایرانیان،دانلود رایگان رساله معماری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا