تحلیل فضای شهری

دانلود پروژه تحلیل میدان امام خمینی تهران(توپخانه)

دانلود پروژه تحلیل میدان امام خمینی تهران(توپخانه)

کد محصول:T2

میدان امام خمینی (نام‌های پیشین:میدان توپخانه، میدان سپه) نام میدانی تاریخی واقع در مرکز شهر تهران است. این میدان در سال ۱۲۸۴ هجری قمری در دوره ناصرالدین شاه و به دستور امیر کبیر ساخته و ساختمان‌های گرداگرد آن بارها تخریب و نوسازی شده‌اند. میدان توپخانه از گذشته‌های دور مرکز حمل و نقل و ترافیک شهر تهران و همچنین محل گردهمایی‌های اعتراضی و همچنین اعدام برخی از محکومان نامی بوده‌است. این میدان هم‌اکنون کانون اداری و تجاری به‌شمار می‌رود. این میدان از نماها و خاطره‌های سه دوره تاریخی قاجار، پهلوی اول و پهلوی دوم برخوردار است و بیشتر دگردیسی‌ها نیز در همین سه دوره رخ داده است. بازسازی این میدان و نمایش ارزش‌های هر سه دوره کار چندان آسانی نیست. طرح بازسازی دوباره این ساختمان در چند سال پیش مطرح بوده‌است. از جمله در سال ۱۳۸۳ طرح بازسازی بدنه‌های شمالی و جنوبی میدان توپخانه تهران در کمیسیون ماده پنج شهرداری تهران به تصویب رسید و قرار بود که با جابجایی پایانه اتوبوس شهری از محل پیشین ساختمان بلدیه و ساخت راه زیرگذر پیاده‌رو از ایستگاه مترو به سوی خیابان فردوسی با احیای بدنه‌های تاریخی این میدان، سیمای تاریخی دوره پهلوی اول بازسازی شود. در سال ۱۳۹۱ نیز طرح احیای نقش فرهنگی- گردشگری میدان توپخانه مطرح شد.

مشخصات محصول:

  • نام محصول:دانلود پروژه تحلیل میدان امام خمینی تهران(توپخانه) (پروژه تحلیل فضای شهری)
  • فرمت فایل:POWERPOINT
  • تعداد صفحات:68
  • حجم فایل:10 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 150000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شماvoip

————————————————————————————————————————————————————————————–

دانلود تحلیل میدان امام خمینی تهران(توپخانه) (پروژه تحلیل فضای شهری)،پروژه تحلیل میدان امام خمینی تهران(توپخانه) ،پاورپوینت میدان امام خمینی تهران(توپخانه)،تحلیل فضای شهری میدان امام خمینی تهران(توپخانه)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا