نمونه موردی سینما داخلینمونه موردی و تحلیل پلان سینما

دانلود پاورپوینت نمونه موردی 2 سینما داخلی در تهران

دانلود پاورپوینت نمونه موردی 2 سینما داخلی در تهران

کد:M 4

در این پروژه به تحلیل و بررسی دو نمونه سینما در شهر تهران می پردازیم که اسامی آن ها به شرح ریر می باشد:

1-تحلیل سینما آزادی در تهران

پردیس سینمایی آزادی (که پیش از انقلاب ۱۳۵۷ به نام سینما شهر فرنگ شناخته می‌شد) یکی از سینماهای تهران است که در تقاطع خیابان شهید بهشتی (عباس‌آباد) و خیابان خالد اسلامبولی (وزرا) قرار دارد. سینما شهر فرنگ، که صاحبان اولیه آن برادران روحانی بودند، سوم اردیبهشت ۱۳۴۸ با اکران فیلم سینمایی مارلیک، در چهارراه عباس‌آباد تهران آغاز به کار کرد. نمایش فیلم‌های مطرحی مثل جنگ ستارگان باعث شد ضلع شمال شرقی چهار راه عباس‌آباد و سینما شهر فرنگ، به سرعت به پاتوق دوست داران فیلم بدل شود.

در ادامه با ما در سایت فریکاد همراه باشید تا پاورپوینت 2 نمونه سینما داخلی در تهران تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی 2 سینما داخلی در تهران

منظره همیشگی چهارراه شهید بهشتی در آن دوران، صف‌های طویل در مقابل سینمای شهر فرنگ بود. به طوری که در سال ۱۳۷۵ این سینما با فروش ۱۵۰ میلیون تومانی خود، لقب پرفروش‌ترین سینمای ایران را به خود اختصاص داد. عملیات اجرایی بازسازی سینما آزادی به‌طور جدی در سال ۱۳۸۵ با مشارکت شهرداری تهران آغاز شد و در اواخر بهمن ۱۳۸۶ به پایان رسید. مجموعهٔ جدید تجاری-فرهنگی سینما آزادی دارای ۵ سالن شامل یک سالن ۶۰۰ نفره و چهار سالن ۲۰۰ نفره، دو رستوران، سه کافی‌شاپ و ۴ طبقهٔ تجاری با نام پردیس سینمایی آزادی است. هم‌اکنون مدیریت این پردیس سینمایی به عهدهٔ رضا سعیدی‌پور می‌باشد که با بیش از ۱۲۰هزار نفر بازدیدکننده در ماه پربازدیدترین سینما کشور محسوب می‌شود.

2-تحلیل سینما استقلال در تهران

سینما استقلال (نام پیشین: سینما امپایر) از سینماهای تهران است. این سینما در سال ۱۳۳۹ با نمایش فیلم شب‌های اروپا بازگشایی شد. در حال حاضر این سینما با درجه ممتاز و گنجایش ۷۰۰ نفر و مساحت ۸۰۰ متر تحت نظر حوزه هنری می‌باشد. سینما استقلال در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ولیعصر قرار دارد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت 2 نمونه سینما داخلی در تهران،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:43
  • حجم فایل:7 مگابایت  
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما داخلی در تهران،دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما داخلی در تهران،دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما داخلی در تهران،دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما داخلی در تهران،دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما داخلی در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا