نمونه موردی سینما خارجینمونه موردی و تحلیل پلان سینما

دانلود پاورپوینت نمونه موردی 2 سینما خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی 2 سینما خارجی

کد:M 3

در این پروژه به تحلیل و بررسی دو نمونه سینما خارجی می پردازیم که اسامی آن ها به شرح زیر می باشد:

1- پردیس سینمایی کشور آلمان

این پدریس سینمایی در شهر درسدن آلمان توسط کوپ هميل بلاو طراحی و ساخنه شد اين معمار با سبک شاخص و به خصوص خود « در بسياری از متون معماری ، اين معمار يک ديکانستراکتيوست شناخته می شود . ساختمان از دو بخش در هم تنیده و پیچیده تشکیل شده است: قسمتی با عنوان “بلوک سینمایی” شامل 8 سالن سینما و با گنجایش 2600 نفر و نیز بخشی که معماران در توضیح پروژه آن را “کریستال” Crystal نامیده اند. پوسته ای شیشه ای که در زیر آن لابی و پلازای عمومی طراحی شده است.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی 2 سینما خارجی

تنیدگی میان فضاهای داخلی “بلوک سینما”، پلازای جمعی و گذرهای پیاده در حجم “کریستال” در راستای پویا نمودن بنا و متراکم نمودن فعالیت هایی که در کل مجموعه شکل می گیرند و نیز آنچه پیشتر در خصوص در آمیختن بناهای تک عملکردی با نوعی فضای پلازا مانند ذکر شد، پیشنهاد گردیده است. پروژه مرکز سینمایی یو اف ای در واقع ثمره طرح توسعه خیابان پراگ شمالی است که به واسطه محورهای اُریب و قطری به سکانس فضایی پویا و جذابی تبدیل شده بود. این بنا در فصل میان میدان پراگ و خیابان پراگ جانمایی شد. در نتیجه ماهیت سایت پروژه و موقعیت مکانی آن نیز کاربری ای شهری را طلب می نمود.

در ادامه با ما در سایت فریکاد همراه باشید تا پاورپوینت 2 نمونه سینما خارجی تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

2- مجتمع سینمایی کشور کره کره جنوبی

هدف اصلی از چنین طراحی تعریف مجدد رابطه سنتی بین فضاهای عمومی، خصوصی، فرهنگی و تکنولوژیکی در عین تلفیق آن‌ها در یک حالت هماهنگ و هارمونیک به عنوان بخشی از یک پروژه کامل نه به عنوان عناصر جداگانه است. بازدیدکنندگان می‌توانند بدون ترک کامل فضای بسته‌ای که در آن حضور دارند، وارد محوطه باز بعدی شوند. این در حالی است که در برخی موارد، فضای بعدی نیز همان فعالیت بخش قبلی را توسعه می‌دهد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی 2 سینما خارجی

همانند موزه‌های معمولی، در اتاق بالای مرکز سینمایی شهر بوسان، نمایش‌ها  با شهر ادغام شده اند که نشان دهنده ایده از بین بردن مرزهای بین فضاهای عمومی و خصوصی، بین زمان شروع نمایش و زمان پایان آن است.  قسمت پایین طاق‌نما که به عنوان یک ابر غلتان طراحی شده، میدان عمومی بزرگی را پوشش می دهد و خطوط خشک و مستقیم شهری را در هم شکسته و ساختمان را به بومی تبدیل می‌کند که پروژه‌ها بر روی آن ترسیم می‌شوند. لذا ظاهر آن به دلیل ماهیت متغیر هنر، هرگز دوبار به یک شکل در نخواهد آمد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی 2 سینما خارجی

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه سینما خارجی به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:90
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما خارجی،دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما خارجی،دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما خارجی،دانلود پاورپوینت 2 نمونه سینما خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا