پاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی دانشگاه اوها کره جنوبی،به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل و بررسی دانشگاه اوها کره جنوبی،به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول:P22

دانشگاه تک جنسیتی اوها در سئول بزرگترین و معتبرترین مرکز آموزشی زنان در جهان است. این مرکز آموزشی در سال ۱۸۸۶ و تنها با یک دانشجو تأسیس گردید. پس از سال ها تلاش در سال ۱۹۲۵ به عنوان کالج و در سال ۱۹۴۵ به عنوان نخستین دانشگاه رسمی در کره جنوبی به ثبت رسید. امروزه این دانشگاه معتبرترین مرکز آموزشی زنان  در آسیا بوده و در میان ۱۷۰ هزار دانشجوی این دانشگاه نام بسیاری از مشاهیر ملی کره جنوبی نظیر نخستین زن کره ای که موفق به کسب مدرک دکتری گردید، نخستین قاضی زن و تنها نخست وزیر زن این کشور به چشم می خورد.طراحی ساختمان جدید این دانشگاه به منظور تحصیل ۲۰ هزار دانشجو در سال ۲۰۰۴ به مسابقه گذاشته شد که در طی آن طرح پیشنهادی (دومینیک پرولت) معمار صاحب نام فرانسوی به عنوان طرح برنده اعلام گردید. عملیات احداث این ساختمان در سال ۲۰۰۸ به اتمام رسیده و از آن بهره برداری گردید. طرح خلاقانه ی معمار ضمن معرفی دیدگاهی متفاوت به فضاهای آموزشی نهایت بهره را از موقعیت و شیب زمین برده و ساختمان را در سطح زیرین فضای سبزی وسیع پنهان می کند. در این پارک شهری که برروی بام بخش اصلی ساختمان دانشگاه قرار دارد مسیرهای تردد پیاده با شیبی ملایم طراحی شده اند. بدین ترتیب علاوه بر دعوت از عموم برای حضور در فضای دانشگاه این پارک به محلی برای اوقات فراغت دانشجویان تبدیل شده و در عین حال دید به فضاهای آموزشی داخل ساختمان را نیز ممکن می سازد.

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی موزه آتشفشان فرانسه،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:POWERPOINT
  • تعداد صفحات:53
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شماvoip


تحلیل و بررسی دانشگاه اوها کره جنوبی،به همراه پلان ها و تصاویر،نقشه های دانشگاه اوها،نمونه موردی دانشگاه،پلان دانشگاه،برنامه فیزیکی دانشگاه،نقد و بررسی دانشگاه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا