نمونه موردی و تحلیل پلان فضاهای تجاریپاورپوینت نمونه موردیپاورپوینت نمونه موردی مجتمع تجاریتحلیل مجتمع تجاریتحلیل نمونه موردی مجتمع تجاریدانلود رایگان نمونه موردی مجتمع تجاریمجتمع تجاری تهراننقد و بررسی مجتمع تجارینمونه تطبیقی مجتمع تجارینمونه موردی تجارینمونه موردی مجتمع تجاری ایرانینمونه موردی مجتمع تجاری تفریحینمونه موردی مجتمع تجاری خارجینمونه موردی مجتمع تجاری داخلی

پاوپوینت نمونه موردی مجتمع تجاری توکیو پلازا

پاوپوینت نمونه موردی مجتمع تجاری توکیو پلازا

کد محصول: p 90

کانسپت این مجموعه بر اساس مفهوم “ظرف نور” ، شکل گرفته این ساختمان به عنوان “ظرف” شیشه ای طراحی شده است که از هنر سنتی ژاپنی برش شیشه الهام گرفته شده است.این استعاره  به منظور تحقق بخشیدن به یک ساختمان تجاری که با شهر در تعامل است استفاده شده است ، نما عمدتا از شیشه تشکیل شده است. و ارتباط بصری این فعالیتهای درونی را برای شهر آشکار می کند ، و احساس شهری را امکان پذیر می کند. از طرف دیگر ، ترکیب نمای سه بعدی منجر به ایجاد یک پدیده نوری متنوع از انتقال و بازتاب نور خورشید می شود.

نما عبارات مختلفی را نشان می دهد که با توجه به زمان و هوا تغییر می کنند. انعکاس منظره و آب و هوای اطراف ضمن جذابیت با شکلی نمادین ، باعث می شود این معماری در کل منظره شهر ادغام شود. مجتمع تجاری  گینزا پلازا یک ترکیب هارمونیکی به فضای شهر توکیو است است.

نمای این ساختمان مجتمع توکیو پلازا از صفحه های شیشه ای سه بعدی تشکیل شده است که پدیده ای ظریف از بازتاب و انتقال نور را ایجاد می کند. به عبارت دیگر ، نما به طور متنوعی منعکس کننده مناظر شهری ، فضای تجاری داخلی و فعالیتهای پویای پیرامون این ساختمان است. با بازسازی این عناصر منظره متنوع ، نمای ساختمان خود را به یک پدیده شهری تبدیل می کند.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاوپوینت نمونه موردی مجتمع تجاری توکیو پلازا
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 28
  • حجم فایل: 9مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری توکیو پلازا،پلان مجتمع تجاری توکیو پلازا،پاورپوینت مجتمع تجاری توکیو پلازا،برنامه فیزیکی مجتمع تجاری توکیو پلازا، پاورپوینت مجتمع تجاری توکیو پلازا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا