نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستانپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو همراه با پلان ها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو

کد محصول:P30

«بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو» در استرالیا توسط معماران معماری و طراحی شهری ملبورن، کنراد گارگت، لیون و معماران بریزبن تکمیل شده است.

این پروژه یک ساختمان 95000 متر مربعی با 12 طبقه است که افزوده شهری قابل توجهی به محوطه جنوب بریزبن است. نمای بیرونی با رنگ روشن که شامل رنگ های سبز و بنفش است که در کاشت بوگنویل بومی در پارک های مجاور رایج است. در فرم و توده‌بندی، سعی می‌کند مدل مرسوم سکو و برج را به چالش بکشد و ساختاری با ارتفاع متوسط ​​و حجاری شده با سقف‌های محوطه‌سازی شده ارائه دهد.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو

کار طراحی با تحقیق در مورد تبارشناسی و گونه شناسی بیمارستان معاصر آغاز شد. کوربت لیون از لیون، مدیر طراحی کار، می‌گوید: ما بیمارستان‌ها را از دهه 1980 تا به امروز مورد مطالعه قرار دادیم و دیدیم که این بیمارستان‌ها در برنامه‌ریزی‌شان عمدتاً از نظر عملکردی و پزشکی محور هستند. «پروژه کوئینزلند فرصتی برای به چالش کشیدن این پارادایم های غالب بود. بازنگری اساسی در مدل مراقبت و روشی که ساختمان ممکن است به عنوان یک نشانگر مدنی و به عنوان سنگ محک برای جامعه بریزبن به شهر کمک کند.

این مفهوم بر اساس ایده “درخت زنده” است. لیون می‌گوید: «این بخش در مراحل اولیه برنامه‌ریزی از طریق یک سری کارگاه‌های آموزشی با کاربران و ذینفعان بیمارستان توسعه داده شد».

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو

شبکه ای از فضاهای دو ارتفاع (شاخه ها) از دو دهلیز عمودی (تنه) در مرکز پلان تابش می کند. نواحی شعب فراتر از خطوط خیابان گسترش می‌یابند و مجموعه‌ای از درگاه‌های قاب‌بندی و بالکن‌های خارجی را تشکیل می‌دهند که کاربران می‌توانند شهر را تماشا کنند. هر بخش به سمت یک نقطه عطف کلیدی در زمینه اطراف هدایت می شود. ولوم ها همچنین برای اتصال داخل و خارج و تامین نور طبیعی روز خدمت می کنند. فضاهای عمودی و افقی در شکل گیاه مصنوعی، سیستم گردش عمومی اصلی را تشکیل می دهند. آنها یک نقشه ذهنی برای ساختمان ایجاد می کنند و از نمادهای کلانشهر قاب شده به عنوان وسیله ای برای جهت گیری استفاده می شود.

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو همراه با پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:POWERPOINT
  • تعداد صفحات:  30
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شماvoip


تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان سیلنتو، پلان بیمارستان کودکان سیلنتو، تحلیل پلان بیمارستان کودکان سیلنتو، دیاگرام بیمارستان سیلنتو، برنامه فیزیکی بیمارستان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا