پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان سئول همراه با پلان ها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

تحلیل و بررسی بیمارستان سئول

کد محصول:P32

اطلاعات پروژه بیمارستان سئول

  • معماران:  JUNGLIM Architecture
  • مکان:  Bundang -gu، Seongnam-si، Gyeonggi-do، کره جنوبی
  • مساحت:  57048.0 متر مربع
  • عکس ها:  JUNGLIM Architecture

بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول که در سال 2003 تأسیس شد، در یک منطقه شهری با تقاضای بالا برای خدمات پزشکی و دسترسی عالی واقع شده است و دارای یک محیط طبیعی خوب در مجاورت کوه Bulgok و Tancheon است.

تحلیل و بررسی بیمارستان سئول

این بیمارستان با برند دانشگاه ملی سئول و تیم پزشکی برتر در مدت کوتاهی به عنوان یک بیمارستان عمومی منطقه به سرعت در حال رشد بوده است. با این حال، چنین پیشرفت سریعی باعث محدودیت رشد شد زیرا عرضه در مقایسه با افزایش سریع تقاضا کوتاه بود، به این دلیل که تخت‌ها، امکانات پزشکی و فضای پارک کافی نبود.

به منظور حل سریع چنین مشکلاتی و ورود به مرحله توسعه جدید، بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول تصمیم به انتخاب یک پیمانکار برای ساخت و ساز مبتنی بر کلید گرفت. با شروع تابستان 2009، این پروژه در نهایت در بهار 2013 از طریق طراحی دقیق، فرآیند تغییر طرح، کار ساخت و ساز به مدت سه سال و پشتیبانی مستمر طراحی پس از انتخاب ما به عنوان معمار واجد شرایط برای طراحی تفصیلی از طریق مشورت در 30 دسامبر 2009 تکمیل شد.

تحلیل و بررسی بیمارستان سئول

ساختمان جدید در شیب سمت راست ورودی به بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول واقع شده است. محل در مجاورت ساختمان اصلی و متمایل به سمت غرب است. ما تا آخرین ثانیه که پیشنهاد نهایی تأیید شد، به دلیل اختلاف در مورد مسائلی مانند ارتباط با ساختمان اصلی موجود، شکل زمین و در نظر گرفتن جهت، با سؤالات و نگرانی های دائمی روبرو بودیم.

سپس در نهایت طرح جایگزین با شکل زمین به عنوان آخرین پیشنهاد تایید شد. اگر چیدمان باعث ناراحتی شود، محدودیت‌های اساسی ایجاد می‌کند که حتی با وجود جهت‌گیری مناسب یا رعایت سایر شرایط، قابل رفع نیست. ساختمان جدید بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول با این فرض شروع می شود که ارتباط با ساختمان موجود برقرار شود و مشکل بخش غربی حل شود.

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان خارجی سئول همراه با پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:POWERPOINT
  • تعداد صفحات:  47
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شماvoip


تحلیل و بررسی بیمارستان سئول، پلان بیمارستان خارجی سئول، تحلیل پلان بیمارستان دانشگاه سئول، دیاگرام بیمارستان سئول، برنامه فیزیکی بیمارستان سئول

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا