نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستانپاورپوینت نمونه موردی

تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا همراه با پلان ها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا

کد محصول:P20

در این پروژه نگاهی خواهیم داشت به ساختمانی از جنس درمانی و پزشکی در بارسلونا اسپانیا ،که در سال 2011 طراحی و اجرا گردیده است . بیمارستان Mutua FIATC ، که به جهت جانمایی خود در یک مکان استراتژیک در دسترسی غربی Ronda de Dalt ، در بارسلونا واقع شده است ، دارای اهمیت ویژه ای می باشد .

تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا

این مجموعه، دارای 80 اتاق ، 7 سوئیت ، 16 مطب پزشک ، 6 اتاق عمل ، 6 بخش کمکی و اضطراری و سایر خدمات مورد نیاز یک مرکز درمانی می باشد . به گفته معمار پروژه، تفکر حاکم در طراحی بر مبنای جایگاه سایت پروژه و قرارگیری آن در مجاورت مسیر و شریان اصلی بوده است . در واقع این طور می توان عنوان نمود ، معیار های سایت پروژه، مبنای طرح بوده اند .

مبانی نظری در نظر گرفته شده، به طراحی حجم کلی با رویکرد  احساس تفاوت در نگاه اولیه مخاطب به  مرکز درمانی،اقدام نمودند.پیشنهاد مبنی بر دستیابی به حجمی به مشابه یک ساختار اجتماعی و فرهنگی بود.

از جمله ویژگی های طرح ، الگو گرفتن از ساختار آناتومیک و مکانیزم عمل قلب در کل بدن می باشد . این فضای درمانی ،در سه سطح در بخش جنوبی با درنظر گیری تامین نور ، تهویه طبیعی و حفظ حریم خصوصی برای دسترسی بیماران و کارکنان طراحی و احداث شده است . بخش های توانبخشی تخصصی ( استخر ، سالن بدن سازی و … ) در بخش شمالی واقع شده است .

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا همراه با پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:POWERPOINT
  • تعداد صفحات:  30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شماvoip


تحلیل و بررسی بیمارستان بارسلون اسپانیا، پلان بیمارستان بارسلون اسپانیا، دیاگرام بیمارستان بارسلون اسپانیا، نمونه موردی بیمارستان بارسلون اسپانیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا