انجام پروژه معماری

انجام پروژه معماری

انجام پروژه معماری (Doing an architecture student project)  و تحویل نهایی  شاید یکی از بزرگترین چالش های های دانشجویان معماری است. احتمالا برای شما هم به عنوان یک دانشجو پیش آمده که با مشکل سفارش پروژه معماری خود را به چه شخصی بسپارید رو به رو شده باشید ، و حتما سفارش پروژه معماری نیازمند پیداکردن اشخاص با تخصص و تجربه لازم در این زمینه است. از این رو افرادی که در این زمینه مهارت کافی داشته باشند و بتوانند به بهترین نحو به شما پروژه ی مورد نظرتان را ارائه نمایند. تیم معماری فریکاد تا انتهای پروژه در کنار شماست، پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

برای ثبت سفارش پروژه خود میتوانید با شماره 0910894906 از طریق واتس آپ در ارتباط باشید.

هر چند بیشتر دانشجویان معماری با نرم افزارهای مرتبط با این رشته مانند اتوکد، مکس، اسکچاپ، رویت و راینو آشنایی دارند اما عموما به دلیل کم بودن وقت خصوصا در اواخر ترم برای سفارش پروژه معماری نیازمند افرادی هستند که ابتدا پروسه ی طراحی را درک و انجام پروژه معماری را با کیفیت خوب و قیمت مناسب انجام دهند.و علاوه بر همه این ها مطابق با نظر استاد راهنمای دانشجو کار و تحویل پروژه انجام گیرد.

انجام پروژه معماری

انجام پروژه های معماری

وب سایت فریکاد جهت رفاه دانشجویان عزیز به دلیل شرایط کرونایی کشور و تعطیلی دانشگاه ها ، آنلاین بودن دروس عملی و تئوری  همچنین دانشجویان عزیزی که به علت مشغله کاری و کمبود وقت زمان کافی برای انجام پروژه خود را ندارند تیمی با سواد و با تجربه ای در زمینه های تخصصی پروژه های معماری و عمران استخدام نموده ، و همواره  در تلاش است تا مرحله به مرحله در کنار دانشجویان بتواند بهترین  و با کیفیت ترین خدمات ممکن را ارائه بدهد و در تمامی مراحل انجام پروژه های معماری به عنوان یک مشاور و راهنما به شما دانشجویان محترم کمک می کند تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

قیمت نهایی برای پروژه های معماری

یکی از بزرگترین دغدغه های دانشجویان برای پروژه های معماری خود طبیعتا هزینه ای ست که باید صرف این پروژه کنند. منطقی است که هزینه ی تعرفه ی پروژه دانشجویی با پروژه های کاری و اجرایی متفاوت باشد.قطعا نمی توان از دانشجویان پرداخت هزینه ی بسیار بالا برای یک پروژه انتظار داشت اگرچه بسیاری از دانشجویان به طور مستثنا هستند که مشکل مالی ندارند و صرفا جهت اینکه نمره ی قابل قبولی از اساتید مربوطه بگیرند این هزینه ها را پرداخت می کنند.

اما به طور کلی با توجه به شکل ومشخصات پلان دانشجویی و حجم پروژه ی مورد نظر و زمان تحویل آن به استاد مربوطه برای طرح های یک و دو و سه و یا طرح نهایی قیمت انجام پروژه معماری می تواند متغییر باشد و تیم طراحی ما به شما این تضمین را میدهد که با قیمت مناسب پروژه شما را به بهترین نحو تحویل خواهد داد.با خیال راحت میتوانید پروژه های خود را گام به گام با فارغ التحصیلان ارشد معماری سایت فریکاد جلو ببرند و نتایج و نمره های خوبی در بین هم رشته های خود بگیرند.

قیمت گذاری پروژه های معماری

برای قیمت گذاری پروژه های خود دچار مشکل شده اید!؟ نگران نباشید تیم فریکاد 24 ساعته در کنار شما بوده تا بتوانید مشکلات قیمت گذاری پروژه ها را برطرف کنید. قیمت نهایی پروژه ها طبق زمان بندی و تخصصی بودن پروژه ارزیابی می شود.

انجام پروژه معماری در تهران و سایر نقاط کشور

در شهر بزرگی همچون تهران برای انجام پروژه معماری به دلیل تنوع و تعداد زیاد می توان به اشخاص با تخصص خیلی بالا و شرکت های تخصصی با سوابق درخشان مراجعه کرد.

از آنجایی که تعداد این اشخاص و شرکت هایی که پروژه های دانشجویی انجام میدهند خیلی زیاد است باید توجه داشت که برای سفارش پروژه با توجه به بحث هزینه و کیفیت کار حتما تحقیق کافی باید انجام شده و با خیال راحت یک شرکت معتبر و یا یک شخص مورد و منصف را انتخاب نمود.همچنین تیم طراحی ما آمادگی دارد پروژه های شما را در هر نقطه ای از کشور و همچنین هموطنان خارج از کشور را با بهترین کیفیت انجام دهد.

انجام پروژه معماری ارزان

خدمات گروه معماری بانک آرک

انجام پروژه دانشجویی معماری با نرم افزار مکس (3dsmax)

انجام پروژه دانشجویی معماری با اتوکد

انجام پروژه دانشجویی معماری با نرم افزار راینو (Rhino)

انجام پروژه دانشجویی معماری با نر فزار رویت

انجام پروژه دانشجویی معماری با اسکچاپ (Sketchup)

انجام مدلینگ و مدل سازی فضای خارجی

انجام مدلینگ و مدل سازی فضای خارجی

طراحی فضای سبز و لند اسکیپ

تبدیل نقشه ها و پلان های دستی به اتوکد (Autocad)

انجام پروژه های بازسازی (باز زنده سازی)

انجام پروژه طرح 1 معماری (مجتمع های فرهنگی و خدماتی همچون طراحی مجتمع بین راهی، طراحی فضاهای اموزشی و کمک اموزشی، طراحی فضاهای رفاهی )

انجام پروژه طرح 2 معماری (طراحی مسکونی)

انجام پروژه طرح 3 معماری (طراحی موزه)

انجام پروژه طرح 4 معماری (طراحی هتل، طراحی بیمارستان، طراحی مجتمع سینمایی )

انجام پروژه طرح 5 معماری (طراحی مجتمع مسکونی، طراحی شهرک مسکونی)

انجام شیت بندی پروژه معماری

طراحی پلان (مسکونی، تجاری، موزه، هتل، بیمارستان و ….)

طراحی معماری داخلی

انجام پست پرو(Post production)

ساخت انیمیشن با لومیون (Lumion)

انجام پاورپوینت معماری

ماکت سازی

انجام رساله

چاپ مقاله و کتاب

انجام پروژه مرمت

 برخی نمونه کارهای گروه معماری بانک آرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا