رساله کارشناسی معماری

رساله خانه مد و لباس با رویکرد باز زنده سازی پوشش اصیل اقوام ایرانی

رساله خانه مد و لباس با رویکرد باز زنده سازی پوشش اصیل اقوام ایرانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :F13 

چکیده:

امروزه مُد (mode)، به یکی از معضلات فرهنگی جامعه دینی ما تبدیل شده است. تیپ های مختلف از کشورهای غربی به سرعت وارد جامعه می شود و برخی گروه های جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با شور و شوق خاصی آن را می پذیرند. دامنه گسترش این حرکت به حدی است که همه جنبه های زندگی افراد از رنگ لباس گرفته تا بلند و کوتاه کردن مو، مکالمات روزمره و حتی سبک زندگی را در بر می گیرد.
به راستی مد چیست؟ از دید مدگرایی از دیدگاه دین امری ارزشمند است یا ضدارزش؟ اخلاقی است یا غیراخلاقی؟
به طورکلی (مد) از نظر لغوی به معنب سلیقه، اُسلوب، روش، شیوه، رسم، موافق رسم و باب روز است». ولی از نظر اصطلاحی یک پدیده اجتماعی است که به دلایل مختلف در یک زمان معین رواج پیدا می کند. به عبارت دیگر، (مد) به الگوی رایجی گفته می شود که در یک مقطع زمانی برخی آن را می پذیرند. مسئله مُد از دو جنبه قابل بررسی است: 1. جنبه مادی و از نشانه های آن مانند: اتومبیل، لوازم منزل و پوشاک. 2. جنبه غیرمادی: از نمونه های این نوع مدگرایی رفتارها، نحوه زندگی، نوع نگرش و نظراتی است که در یک دوره زمانی پدیدار می شود.این مجموعه به منظور اشاعه ی فرهنگ مد ولباس در کشور و استفاده از پتانسیل موجود در کشور برای صادرات البسه و ترویج طرح های ایرانی در جهان ساخته میشود و علاوه بر صادرات و اشتغال زایی باعث ترویج فرهنگ ایرانی در کشورهای دیگر می شود.سایت منظور شده نیز با همسایگی های مناسب به این کاربری انتخاب شده است و می تواند حتی باعث جذب گردشگر در این منطقه نیز بشود که اگر همه ی مراحل کار به درستی پیش رود انشاالله به این مهم نیز دست پیدا می کنیم.

در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا رساله معماری رساله خانه مد و لباس به همراه تمامی مدارک پایان نامه معماری تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

رساله خانه خط و خوشنویسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی کامل

download-icon

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات خانه مد و لباس با رویکرد باز زنده سازی پوشش اصیل اقوام ایرانی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:word+اتوکد+تصاویر،سه بعدی
  • تعداد صفحات:203
  • حجم فایل:15 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

voip

————————————————————————————————————————————————————————————————————

رساله معماری خانه مد و لباس ,مطالعات خانه مد و لباس,پایان نامه خانه مد و لباس,پروپوزال خانه مد و لباس,رساله خانه مد و لباس,مطالعات خانه مد و لباس,برنامه فیزیکی خانه خمد و لباس,ریزفضاهای خانه مد و لباس,دانلود رساله خانه مد و لباس,دانلود مطالعات خانه مد و لباس,رساله کامل خانه مد و لباس,رساله آماده خانه مد و لباس,دانلود پروپوزال خانه مد و لباس

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا