رساله کارشناسی معماری

رساله مرکز فرهنگی سینمایی

رساله مرکز فرهنگی سینمایی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :F3

چکیده:

سينما هنوز بسيار جوان است و احتمال زيادي مي رود كه تدريجاً به يكي از مهم ترين هنرها بدل شود. ژان كاسو در كتاب دروازه اي گشوده به قرن بيستم مي نويسد : «فقط سينما بود كه مي توانست با وجود محدوديتهاي فني خاصش وفقر اوليه ولي بسيار سازنده و سودمندش به وسيلة حركات وشكلك هاي بي صدا و كيفيت ريتم و جنبش، تمام طبقات جامعه را به خنده در آورد و همه مي توانستند از آن لذت ببرند ،اعم از كساني كه فقط جوياي فرصتي براي خنديدن بودند يا اشخاصي كه خواهان ارضاي حس زيباطلبانة خود بودند. نوآوري و بدعتگذاري سينما يا هنر هفتم، و قابليت هاي آن از همان روزهاي نخست به وجود آمدن به خوبي آشكار بود. بايد قبول كنيم كه هنر سينما توگراف واقعه اي بس مهم محسوب مي شود، سينما در واقع بارزترين و مشخص ترين شكل هنري قرن بيستم و بیست و یکم است.

با توجه به مشکلات فرهنگی موجود و همچنین کمبود مراکز تفریحی و فرهنگی با توجه به سرانه ها و جمعیت شهر تهران احداث سینما در مناطقی که سرانه کمتری دارند ضروری به نظر می رسد.این رساله در پی ترکیب این دو هنر (معماری و سینما) با واقعیت مجازی و نمود آن به عنوان مکانی برای تعامل با مخاطب امروزی است. کار‌شناسان امور سینمایی بر این باورند که سینما موقعیت گذران اوقات فراغت به صورت دسته‌جمعی را فراهم آورده و نهایتاً در افزایش فعالیت‌های جمعی- فرهنگی موثر خواهد بود. در این رابطه شهر شیراز نیازمند احداث فضای متمرکز فرهنگی- سینمایی است تا به ایجاد پایه‌های محکم فرهنگی کمک کند.

در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا رساله معماری مرکز فرهنگی سینمایی به همراه تمامی مدارک پایان نامه معماری تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

رساله مرکز فرهنگی سینمایی

download-icon

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات مرکز فرهنگی سینمایی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:word+اتوکد+تصاویر،سه بعدی
  • تعداد صفحات:115
  • حجم فایل:20 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

———————————————————————————————————————————————————————————————————–

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

voip


رساله مرکز فرهنگی سینمایی،رساله مرکز فرهنگی سینمایی،رساله مرکز فرهنگی سینمایی،رساله مرکز فرهنگی سینمایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا