اخبار و مطالب معماری

طراحی داخلی دفتر مرکزی اداره گنسلر به همراه پلان و تصاویر

طراحی داخلی دفتر مرکزی اداره گنسلر به همراه پلان و تصاویر

اداره ادوبی که توسط گنسلر طراحی شده است ، گسترش فزاینده نام تجاری شرکت، نشان دهنده خلاقیت و نوآوری شرکت است. ادعای ادوبی که کارکنان آن بزرگترین دارایی خود را دارند، پردیس عمودی بازسازی شده است که به منظور ایجاد همکاری و خلاقیت برای همه کارکنان ادوبی از طریق محیط کاری پر جنب و جوش و کارآمد طراحی شده است. فضای باز جدید، مکان های متعدد جمع آوری / جلسه، از جمله فضای جلسه تراس با صندلی های بالکن و “اتاق نشیمن”، در خارج از اتاق های همکاری، اتاق های کنفرانس خلاق و امکانات رفاهی، به کارکنان اجازه می دهد تا با بسیاری از امکانات ارتباط برقرار کنند.

مرکز بزرگترین شرکت فن آوری مرکز شهر سن خوزه، ستاد طراحی شده بود تا به گذشته و حال حاضر شهر احترام گذاشته شود. گذشته از کشاورزی کشاورزی شهر با نصب و راه اندازی هنر جشن گرفته می شود که “A” از ادارات محلی از جعبه های باغبانی محلی تهیه می کند.

یک تریلر پشت بام طراحی شده به صورت سفارشی، یک فضای بیرونی را ایجاد می کند که کارکنان را در خارج برای جلسات مجزا و یا کوکتل ها به عنوان افقی شهر به کار می برد. فرش های محلی، مبلمان و قطعات تزئینی هنرمندان و سازندگان جامعه را به نمایش می گذارد.

 

تمرکز ادوبی بر روی خلاقیت، نوآوری و جامعه، رویکرد طراحی را آشکار می سازد – استفاده پر جنب و جوش، هدفمند از رنگ در تمام طول، حداقل در هر فضا، پیوستن هنر سرپرستی و مبلمان محلی و مواد پایدار محیطی – نتیجه در فضا که شرکت نام تجاری ظاهر می شود و یک دفتر مرکزی است که نسل بعدی محل کار نوآورانه را بیان می کند.

جهت بزرگنمایی روی تصاویر کلیک کنید

 

دانلود تحلیل نمونه موردی مرکز فرهنگی و رفاهی

منبع:تحریریه معماری فریکاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا