رساله کارشناسی معماری

رساله خانه خط و خوشنویسی

رساله خانه خط و خوشنویسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی کامل

کد محصول :F12

چکیده:

اختراع خط یکی از دستاوردهای مهم تاریخ بشر است که همواره دستخوش تغییرات فراوانی در طول حیات خود بوده است تا به شکل امروزی در آمده است. هنر خوشنویسی در سرتاسر دتیا مورد توجه قرار گرفت وبا توجه به زبان ومکانهای گوناکون شکلهای مختلفی به خود گرفت مانند چینی, عربی, روسی, انگلیسی و….
در ایران نیز این هنر روز به روز مورد توجه بیشتری قرار گرفت وشاخه‌های گوناگونی مانند کوفی, ثلث, نسخ, تعلیق, نستعلیق و….از آن جداشده است. اما این هنر ارزشمند در گذشته بیشتر از زمان حال مورد توجه قرار داشت زیرا در گذشته تمامی مطالب با دست نوشته می‌شد اما امروزه تمامی این کارها بوسیله کامپیوتر صورت می‌گیرد. پس در اینجا این سوال مطرح می‌شود که برای حل این مشکل چه باید کرد؟

بدیهی است که در هر موضوع و طراحی اولین قدمی که باید برداشته شود، معرفی موضوع و دلایل انتخاب آن می باشد و همچنین ارزش یابی موضوع طراحی، علاوه بر این در ابتدای هر موضوع طراحی باید خواستعه‌های طراحی و موارد خواسته شده در طرح مدنظر قرار گیرد. همچنین روش های طراحی و چهار چوب پژوهش نیز در ابتدای هر طراحی مطرح می گردد. در این رساله ابتدا ما به دلایل انتخاب و تعریف موضوع می پردازیم سپس به پرسش های کلیدی که در طراحی با آن مواجه هستیم پرداخته می شود و در پایان به اهداف اساسی طرح و چهار چوب پژوهش پرداخته می‌شود.

در ادامه با سایت فریکاد همراه باشید تا رساله معماری خانه خط و خوشنویسی به همراه تمامی مدارک پایان نامه معماری تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

رساله خانه خط و خوشنویسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی کامل

download-icon

مطالعات موزه علوم طبیعی

مشخصات محصول:

  • نام محصول: مطالعات خانه خط و خوشنویسی+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی کامل
  • فرمت فایل:word+اتوکد+تصاویر،سه بعدی
  • تعداد صفحات:190
  • حجم فایل:10 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 460000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

voip

————————————————————————————————————————————————————————————————————

رساله خانه خط و خوشنویسی,مطالعات خانه خط و خوشنویسی,پایان نامه خانه خط و خوشنویسی,پروپوزال خانه خط و خوشنویسی,رساله معماری خانه خط,مطالعات خانه خط,برنامه فیزیکی خانه خط و خوشنویسی,ریزفضاهای خانه خط و خوشنویسی,دانلود رساله خانه خط و خوشنویسی,دانلود مطالعات خانه خط و خوشنویسی,رساله کامل خانه خط و خوشنویسی,رساله آماده خانه خط و خوشنویسی,دانلود پروپوزال خانه خط و خوشنویسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا