پاورپوینت نمونه موردینمونه موردی دانشگاه خارجینمونه موردی و تحلیل پلان دانشگاه

تحلیل و بررسی دانشگاه برکلی،به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل و بررسی دانشگاه برکلی

کد محصول:P31

به لحاظ اینکه فضا و محیطی که در آن به امر آموزش و یادگیری پرداخته می شود تاثیر بسیار مهمی در امر یادگیری دارد دقت در طراحی و ساخت این فضاها باید مورد توجه معماران و برنامه ریزان کشوری قرار گیرد و طراحی اینگونه فضاها به نحو احسن انجام شود.این مجموعه در سه سطح طراحی و ساخته شده است :

سطح اول :  در این سطح فضاهایی که به جهت نور و لرزش دارای حساسیت های بالاتری هستند،قرار دارند، که در سطح زیرین جانمایی شده اند.

سطح دوم : این بخش از مجموعه در تراز همکف اجرا شده و ورودی اصلی و لابی مجموعه  در این تراز طراحی شده است . فضای اداری مشترک برای محققین اصلی، فضاهای مطالعه جهت محققین و تئوریسین ها و فضاهای بزرگ و کوچک برای کنفرانس های مشترک نیز در این سطح جانمایی شده است .

سطح سوم :  در این سطح از مجموعه ، آزمایشگاه ها و فضاهای آموزشی و فعالیت های مرتبط با نانوتکنولوژی در یک فرم پلانی مستطیل شکل جانمایی شده است .

مشخصات محصول:

  • نام محصول: تحلیل و بررسی دانشگاه برکلی،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:POWERPOINT
  • تعداد صفحات:48
  • حجم فایل:5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شماvoip


تحلیل و بررسی دانشگاه برکلی،به همراه تمامی پلان ها و تصاویر،دانلود تحلیل پلان دانشگاه ،نقشه اتوکدی دانشگاه،نمونه موردیدانشگاه،برنامه فیزیکی دانشگاه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا